En adly 500S off-road er "maskinen". En meget massiv off-road ATV, hvis ikke den mest massive off-road ATV på markedet, den stærkeste, men samtidig den hurtigste i standard version. Adly 500S off-road er bygget op omkring den samme Subaru 500cc motor (52HK.) som Adly 500S on-road versionen, dog ligger den væsentlige forskel på de to modeller i fælge og dæk, støddæmpere og bagaksel primært.
Adly 500S har aluminiums fælge med sort belægning og off-road dæk, den har højere støddæmpere end gademodellen, samt så har den en smallere bagaksel som er mere massiv, beregnet til hop og andet hårdt terræn og off-road kørsel.
Vælger man at erhverve en Adly 500S off-road model, kan man købe et ekstra sæt 14" on-road dæk og fælge som man kan benytte om sommeren eller til decideret gadekørsel, dog skal man bemærke at man får en smallere bagaksel og højere fjedre, så man vil aldrig opnå den samme vejstabilitet ved høj hastighed, som på en Adly 500S on-road model. Dog kan dette yderligere kompenseres for i form at nedjustering af påmonterede støddæmpere på off-road modellen, samt et sæt spacere.
Firkantet ATV nummerplade? |
|
Den firkantede erstatnings-nummerplader er gratis og du kan ansøge direkte på motorkontoret efter din første ATV indregistrering.
Erstatningsnummerplade.pdf
(Sendes til motorkontoret) |
|
|
Man bør dog vælge inden køb om man kører 60/40 off-road eller 60/40 on-road, da vil valget af maskine reducer senere udgift til ekstraudstyr. Såfremt man erhverver en Adly 500S off-road for senere at erhverve et sæt 14" dæk og fælge, vil prisen på maskinen tilsvare en Adly 500S on-road med senere erhvervelse af et sæt off-road dæk og fælge.
Det skal tilføjes at Adly 500S, som de eneste "no-name" produkter, har været med oppe at blande sig blandt de største og mest velkendte mærker i off-road race Le Touquet Paris Plage ved den franske kyst, et 3 timers strandræs, med omkring 1000 deltagere.
Følg denne model
Indtast Navn og E-mail
|
|
|