Dinli 901 er den ideelle model til dem der vil have en hurtig gaderæser, men samtidig kan benyttes til off-road.
Det kan siges så enkelt; Kører man fra Aalborg til Blokhus,
er det at foretrække ADLY 500S, den har den bedste vej stabilitet og det bedste ”look”, men når man kommer til strandkanten i Blokhus, er det nok at anbefale Dinli 901, da den er bedre bygget til off-road og lign. end ADLY 500S.
Dermed ikke sagt at ADLY 500S ikke kan benyttes til dette, men de fleste ville nok fortrække at lade være.
Firkantet ATV nummerplade? |
 |
Den firkantede erstatnings-nummerplader er gratis og du kan ansøge direkte på motorkontoret efter din første ATV indregistrering.
Erstatningsnummerplade.pdf
(Sendes til motorkontoret) |
|
|
Dinli har som kerne, samme Subaru fremstillet motor, som ADLY 500S, dog kun en 450 cc, dette kan mærkes i form af lyd og topfart, mens acceleration på Dinli er noget mere hidsig end ADLY 500S. Dog giver den noget større motor volumen på ADLY 500S noget mindre lyd fra motor, samt mere rolighed over sig.
Det er langt at fortrække at køre langt og hurtigt på ADLY 500S end Dinli 901, mens det er langt bedre at fortrække Dinli til terræn, samt on-road. Forskellen på Dinli 901 er udelukkende karos og enkelt ting som lygteplacering. Lygterne er på Dinli 904 bygget i karossen, mens de på 901 sidder som små selvstændige diodelys.
901 er vel nok den mest sportslige af de 2 modeller. (Det er Dinli model 901 som er afbilledet).

Følg denne model
Indtast Navn og E-mail
|
|
|